Rijnvaartnostalgie.

Alles over binnenscheepvaart
Janna
Berichten: 2318
Lid geworden op: 30 nov 2006 18:34
Locatie: Noordwijk

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door Janna »

Martin, niet er mee stoppen omdat er iemand zure opmerkingen maakt.

Iedereen waardeert je bijdragen op dit forum. Vooral omdat je dit actuele topic zelf bent begonnen, een prachtig initiatief waar veel mensen naar kijken.

En zo'n forum is nu eenmaal net de echte wereld, met leuke en minder leuke reacties. Trek 't je niet aan.
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door k-k »

Martin, Blijf gewoon doorgaan. Weet zeker dat je bijdragen worden gewaardeerd en zullen worden gemist. Gr. Klaas.
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door Westeind »

En Wim tel voortaan ff tot 10 voor dat je er weer onzinnige dingen onder zet die nogal off topic zijn en mensen voor t hoofd stoten .....
vaar om te leven (niet andersom)
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door DPLA »

Hallo Martin,

Niets van aantrekken van de opmerking van Ichthus, hij plaatst wel vaker opmerkingen, die net op het randje zitten !

Het zou heel jammer zijn als je om deze opmerking gaat stoppen.

Nu weer On Topic !
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Binnenvaarder
Berichten: 2461
Lid geworden op: 19 feb 2005 22:37
Locatie: Ridderkerk

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door Binnenvaarder »

Martin,

Het zou zonde zijn dat je de Topic gaat stoppen en verwijderen, geniet er bijna dagelijks van.

Een paar dagen geleden die jongens in korte broek en blote voeten onder het achterschip van een bvt tanker, te triest voor woorden dat ze daar zo moeten werken maar het geeft ons wel een beeld hoe men daar met veiligheid etc omgaat.

Als iedere politieagent op straat zou stoppen met werken omdat er een paar minder prettige opmerkingen werden gemaakt zouden we volgende maand geen blauw meer op straat hebben. :)

Vooral doorgaan met je Topic en negeer vooral die ene persoon.

mvg
Geert
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
Jinny B
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 aug 2018 20:10

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door Jinny B »

Martin, ook ik klik vaak als eerste jouw topic aan.
Even kijken wat je nu weer hebt opgesnort...
Sommige mensen zijn het levende bewijs dat hersenfalen niet onmiddellijk tot de dood leidt.
ossebaar.j
Berichten: 1435
Lid geworden op: 02 jan 2007 09:50
Locatie: purmerend

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door ossebaar.j »

Als er zoveel commentaar komt , is het dan mogenlijk dat de moderator deze persoon verwijderd , zoals met teerkwast gebeurd is .
Er komt mijns inziens veel verwarring voort door deze persoon .
Martin blijf doorgaan !!!!
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door maarpol »

Ik zal wel zeggen dat de dag gisteren een rot dag is geweest na van alles en nog wat dat ik hier niet wil schrijven kom ik thuis en kijk op het forum en lees dan zulke gekkigheid wat op mij gericht is . En ja dan exploderd Martin en ik heb wel meer verschillende kommentaren geleezen maar voorbij laaten gaan de laatste tijd. Als er mensen zijn die iets willen weten waar ik aan bezig ben kunnen ze me een mailtje stuuren . Zal proberen door te gaan want fb is geen option voor topic Nigeria want dan splist het in 2 .
Maar klaar er mee .
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Gert Schouwstra
Berichten: 4579
Lid geworden op: 28 okt 2006 21:24
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door Gert Schouwstra »

Ben ik even twee dagen niet op het forum, is er blijkbaar weer een heleboel gebeurd. Maar Martin, kop op, Ik blijf kijken hoor!
Gert
- Varen is leven. -
Op mijn website https://aa-planadvies.nl/ vind je alles over mijn bedrijf.
Kapitein Spok
Berichten: 2442
Lid geworden op: 11 apr 2012 22:31

Re: Rijnvaartnostalgie.

Bericht door Kapitein Spok »

Hallo maarpol /Martin,
Ik zie nu deze discussie en ben erg blij dat ik na de eerste schrik ook direct kan kennis nemen van de goede afloop.
Ik zou het voor ons allemaal, inclusief jezelf, een verschraling vinden wanneer je hier geen bijdragen meer zou plaatsen.

Dat neemt niet weg, dat ik ook heel goed kan begrijpen dat iemand er een keer "tabak' van heeft en het liefst hard zou willen weglopen om nooit meer terug te komen.
Dat is overal zo (zelfs in een huwelijk) :shock: :?
Maar wanneer je bedenkt dat 80% van normale communicatie non-verbaal plaatsvindt, dan is het eigenlijk wonderlijk dat we het ons met die 20% die ons rest om onze boodschap over te brengen, nog zo goed lukt.

Ik ben blij dat je ons dermate vertrouwt dat je je -terechte- woede met ons wilde delen, maar ik ben nog veel blijer dat dit je dermate heeft opgelucht dat je (wellicht eventjes op een lager pitje) jouw bijdrage wil blijven leveren.

En wat Ichtus betreft:
Ik geloof echt niet dat je een rotte "vis" bent, maar realiseer je dat woorden soms vele malen harder gelezen kunnen worden, dan ze geschreven zijn.
Ook jouw bijdragen zie ik over het algemeen graag, maar komen op mij ook wel eens wat scherp over. Houdt dat in de gaten, dan kunnen we nog heel lang met, en van elkaar genieten.

Van het uitsluiten van deelnemers ben ik absoluut geen voorstander, dat ik bijvoorbeeld geen bijdragen zo'n teerkwast lees vind ik nog altijd jammer, al deed deze man zijn naam soms dermate eer aan dat zijn bijdragen voor mij te koolteerzwart waren om te lezen.
Voordeel van zo'n forum: Je hoeft niet alles te lezen!
Plaats reactie