mastodont schreef: ↑19 dec 2018 11:22
ik zou als eerste bij Kooiman in Zwijndrecht te rade zijn gegaan denk ik die hebben al zo veel mosselkotters gebouwd en verbouwd dat ze geschikt zijn voor op het Wad te varen dus ondiep water en zeewaardig in een schip dit bvb in samen werking met de firma Damen die toch ook wel een zeewaardig iets kunnen bouwen had misschien voortijdig inzicht gegeven in wat mogelijk is.......
Dat mag niet volgens de Europese aanbestedingsregels. Die regels zijn er dank zij "de bovenbazen" gekomen.
Juist ja.
Pieter Klein, Amsterdam
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
Het Havenbedrijf Rotterdam heeft zijn laatste vaartuig, RPA 8, bij Kooiman laten bouwen, hoor / lees weinig over klachten. Komt misschien omdat er diverse mensen uit de praktijk in de werkgroep zaten en dat ze inspraak hadden.
mvg
Geert
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
Het is niet de eerst keer dat "men" zijn of haar neus stoot. Hier zijn al hele lappen tekst over geschreven, maar dit zal helaas niets veranderen aan het feit dat "men" blind vaart op afhankelijke ondeskundigen.
Kraanschip Geduld overwint alles van Simon Kraaipoel , was in Hoorn actief loste daar Zand en Grind bij de BBN betoncentrale het schip dat ligt te lossen de Nova Vita van J Spaans met als schipper Martin Seinen losten daar zand van Giesbeek of Amsterdam Wij brachten daar zand en grind van de maas of beneden Rijn , met de spits Dirkje C , Henk de Jonge ms Arcadis; Dirk van Dijk ms Mea Vota , Johannes Schotanus ms Wending ,F Wijma ms Actueel wij loste helemaal in de stadt van Hoorn Vr G Chris Cornet