"Kletsen en klagen in het gangboord"

Alles over binnenscheepvaart
Binnenvaarder
Berichten: 2461
Lid geworden op: 19 feb 2005 22:37
Locatie: Ridderkerk

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Binnenvaarder »

Geen last van reclame, ook niet gehad de laatste dagen.
mvg
Geert
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
Hans
Berichten: 7609
Lid geworden op: 06 feb 2005 01:08
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Hans »

Ik heb een keer uitgelogd en weer ingelogd op het forum en toen was de reclame weg.
Groet,
Hans.
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door DPLA »

Geen last van reclame.
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Kees Keijzer
Berichten: 9008
Lid geworden op: 16 mar 2005 09:49
Locatie: Papendrecht

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Kees Keijzer »

Alle reclame is weer weg.
Groet,Kees.
Als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zo als het gaat.
Afbeelding
ichthus
Berichten: 1118
Lid geworden op: 04 dec 2011 11:24
Locatie: rotterdam

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door ichthus »

Hallo allen, tja de olieprijzen gaan weer stijgen dat heeft niets met enkelwandige tankers te maken $$$$$$ maar toch ook even leuk verdiend !! Volgens mijn oliebaron.
Arie
Berichten: 2010
Lid geworden op: 01 jul 2005 20:33
Locatie: Spijkenisse

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Arie »

Zowaar ik zie op de waterstanden voorspelling dat over 4 dagen een waterstand van 289 aan Keulen verwacht word, zal er dan toch een beetje “Adventwater” komen? mag hopen van wel en dat er weer veel lading van de weg afgehaald word terug naar het water, want het was op veel snelwegen niet leuk meer met die hordes vrachtwagens welke het vervoer van de schepen over moesten nemen.
Snel zodra er weer water is, weer vervoer over water, de JUISTE weg.

gr. Arie
Hou de vaart er in.
ichthus
Berichten: 1118
Lid geworden op: 04 dec 2011 11:24
Locatie: rotterdam

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door ichthus »

Hallo allen, is hier niemand meer, of te druk met waterstanden kijken ! ( nu bij ELWIS service )
gr Wim
ichthus
Berichten: 1118
Lid geworden op: 04 dec 2011 11:24
Locatie: rotterdam

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door ichthus »

Hallo ik ben een zeer belangstellende forummer van alle onderwerpen behandeld van af blz 1,vaak met kritiek maar wat opvalt is dat gerennomeerde plaatsers van foto,s en berichten niet meer te openen zijn of nog erger ;de plaatsers van de foto,s haken af ! (met mijn leeftijd zal je dat moeten accepteren ,en de meeste afbeeldingen hebben wij al gezien,maar geen antwoord krijgen is bedenkelijk,inloggen is toch niet zo moeilijk ? ?) Trekken aan een dood paard ! ! een citaat van onze Harry we hebben nu 21 gasten groeten Wim
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door k-k »

Hallo Wim, Ook ik ben een regelmatige "gebruiker" van het Forum en erger me ook wel eens aan (geen) reactie(s). Maar de één steekt er nu eenmaal meer energie in dan de ander. Daar komt nog bij dat de maatschappij verandert en men anders met elkaar om gaat als vroeger. De jongere generatie staat heel anders in het leven dan wij. Dat neem ik ze in het geheel niet kwalijk. Ook wij wilden het anders doen dan onze ouders. Dus niets nieuws onder de zon. We zullen moeten accepteren dat de inbreng in het Forum anders wordt. Anders kan ook minder betekenen. Ook ik merk met mijn 73 jaar dat er weinig nieuws meer te bedenken/herinneren valt om hier met elkaar te delen. En wat de verdwenen foto's aangaat. Sommige providers vragen grof geld als je je foto's via hen op een Forum wilt kunnen plaatsen. Photobucket vroeg 300 $/jaar en dat is het me niet waard. Maar (bijna) alle foto's op een andere manier zichtbaar gemaakt. Anderen kunnen of willen die moeite niet meer opbrengen. Een deel is al niet meer onder ons. Er zijn ook mensen, die de plaatjes binnenhalen en er ergens anders goede sier mee maken. Van mij mag dat, maar anderen pruimen dat niet en hebben hun foto's verwijderd. Is trouwens hun goed recht. Dus erger je er niet aan, blijf positief denken en plaats vanuit dat gedachtengoed je berichten. Gr. Klaas.
Fluks
Berichten: 2579
Lid geworden op: 29 jan 2009 20:39
Locatie: Dordrecht

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Fluks »

Jammer,dat ons veel mensen ontvallen,zowel op Kustvaart-forum,als op Kombuispraat.Voor de meeste mensen geldt,dat de meeste herinneringen al gedeeld zijn.Ook verdwijnen veel mensen naar Facebook,wat ik een beetje griezelig medium vind.Ik kan sinds een paar dagen geen foto‘s via Tinypic meer uploaden.Er komt nu slecht de naam van de foto op te staan.Ik zag,dat meer mensen dat probleem hebben.
Groeten,Arie.
Plaats reactie