Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 apr 2018 08:23
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Soprano heeft wel degelijk een stork werkspoor.
Niet geschoven is niet genoeg geladen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 apr 2018 08:23
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Is de tejaro nog eens gespot na vertrek in Brest?
Niet geschoven is niet genoeg geladen.
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Groeten Martin
Roest rust nooit.
Roest rust nooit.
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
De oude Piz Varuna nu Vajara begint er vies vuilen slecht uit te zien . Foto genomen 15 Maart 2018
- Bijlagen
-
- Vajara 15 maart 2018.jpg (76.33 KiB) 1501 keer bekeken
Groeten Martin
Roest rust nooit.
Roest rust nooit.
-
- Berichten: 9013
- Lid geworden op: 16 mar 2005 09:49
- Locatie: Papendrecht
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
De ex GRAAFSTROOM van van der Sluijs.
Groet.Kees.
Als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zo als het gaat.
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Vraagje : Hoeveel man waaren er in Holland aanboord bij gewoone vaart op zo n schip ??, geen vol cintinu
Groeten Martin
Roest rust nooit.
Roest rust nooit.
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 13 okt 2008 09:14
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Ik denk 3 man, dat is de minimum bemanning voor de rijnvaart op een 110 meter.
Johan van der Voet
Ms Solutio
Ms Solutio
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Bedankt en dat dacht ik al en in Nigeria zitten ze er met 10 man op . De pest voor deze Varaja is dat er een Indische kaptein en stuurman en navigator op ziet en de rest Nigerianen . Ik heb nooit een nette Indische zeeboot binnen zien komen . Altijd roest vies en vuil , maar 90 % van de resterende tankers daar zien er zo uit . En veelen zijn verdwenen , gezonken op de kust aan de grond en ongeveer een 25 stuks die gearresteerd liggen daar en eendeel gesloopt. Ik schreef een Nigeriaan dat toen ik in de binnenvaart begon de eigenaar van die sleepboot weinig geld had maar de man verlangde wel dat de boel schoon gehouden werd . Hij zij of het niet netjes in de verf zit moet het schoon zijn want water is gratis , en ik schreef een andere Nigeraan dat aan het schip kan je zien of het een goeie of slechte kaptein is . De man zette geen prijs op deze uitdrukking van me , en nog een foto van deze Vajara met een andere tanker in de achter grond . Ik ben niet zeeker welke het is , daar in die ploeg vaaren de Auguste en de oude Nelson en de Auguste en de Palamasmbs gerrit jan schreef: ↑03 apr 2018 22:31 Ik denk 3 man, dat is de minimum bemanning voor de rijnvaart op een 110 meter.
- Bijlagen
-
- Vajara 15 maart 2018-2.jpg (67.09 KiB) 1360 keer bekeken
Groeten Martin
Roest rust nooit.
Roest rust nooit.
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 13 okt 2008 09:14
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Ben een paar keer in India geweest, daar word op een enkele uitzondering na ook geen druppel verf gesmeerd, maar begreep dat de bemanning zelf niet mocht verven, volgens de wet daar mag er bedrijfsmatig alleen maar door erkende schilders geverfd worden. Misschien in Nigeria ook vergelijkbare regelgeving?
Johan van der Voet
Ms Solutio
Ms Solutio
Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.
Hallo Martin,maarpol schreef: ↑04 apr 2018 12:07Bedankt en dat dacht ik al en in Nigeria zitten ze er met 10 man op . De pest voor deze Varaja is dat er een Indische kaptein en stuurman en navigator op ziet en de rest Nigerianen . Ik heb nooit een nette Indische zeeboot binnen zien komen . Altijd roest vies en vuil , maar 90 % van de resterende tankers daar zien er zo uit . En veelen zijn verdwenen , gezonken op de kust aan de grond en ongeveer een 25 stuks die gearresteerd liggen daar en eendeel gesloopt. Ik schreef een Nigeriaan dat toen ik in de binnenvaart begon de eigenaar van die sleepboot weinig geld had maar de man verlangde wel dat de boel schoon gehouden werd . Hij zij of het niet netjes in de verf zit moet het schoon zijn want water is gratis , en ik schreef een andere Nigeraan dat aan het schip kan je zien of het een goeie of slechte kaptein is . De man zette geen prijs op deze uitdrukking van me , en nog een foto van deze Vajara met een andere tanker in de achter grond . Ik ben niet zeeker welke het is , daar in die ploeg vaaren de Auguste en de oude Nelson en de Auguste en de Palamasmbs gerrit jan schreef: ↑03 apr 2018 22:31 Ik denk 3 man, dat is de minimum bemanning voor de rijnvaart op een 110 meter.
De tanker op de achtergrond is de Alexandris, ex Gulf Oil 99. Hij drijft dus nog!
Groet,
Kees