Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Alles over binnenscheepvaart
sennah
Berichten: 133
Lid geworden op: 03 okt 2008 09:18

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door sennah »

dan weet je zeker dat je ver hoefd tezwemmen als er wat gebeurd
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Ik kwam dit tegen en doet me denken aan het achterschip van een binnenvaart tanker , ligt bij Brass op het strand ook . Ik heb contact opgenomen met de man die deze foto maakte en hoop er wat meet uit te krijgen . Maar het is maar zo dat het zonnetje niet voor niets opstaat daar kost het geld
Bijlagen
Brass 2019.jpg
Brass 2019.jpg (26.7 KiB) 1442 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Kijk op dit achter schip daar is een stukje van de boeing achter op weg en zie de andre foto . Maar dan is de tanker binnen op temet helemaal gesloopt daar op het strand.
Bijlagen
Onbekend brass.jpg
Onbekend brass.jpg (81.85 KiB) 1410 keer bekeken
Brass 2019.jpg
Brass 2019.jpg (29.03 KiB) 1369 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

De Sailfish met nu een zwarte brug
Bijlagen
Sailfish 2018.jpg
Sailfish 2018.jpg (105.69 KiB) 1237 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
jean-marc loos
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 sep 2015 18:54

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door jean-marc loos »

maarpol schreef: 27 nov 2018 21:04 19 Maart 2018 de oude Veendam aan het werk en dat die er nog is betekent wel dat deze in het legale werk gevaaren heeft
is er nu niemand die eens foto's vergelijkt ?? dit is de ex valparaiso en niet de veendam ! als je info wil geven , dan graag correct en niet gissen
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

jean-marc loos schreef: 10 jan 2019 15:46
maarpol schreef: 27 nov 2018 21:04 19 Maart 2018 de oude Veendam aan het werk en dat die er nog is betekent wel dat deze in het legale werk gevaaren heeft
is er nu niemand die eens foto's vergelijkt ?? dit is de ex valparaiso en niet de veendam ! als je info wil geven , dan graag correct en niet gissen
Jean Marc. Mag toch wel eens een foutje tussen zitten want ik zoek zeer veel en ziet duizenden foto s voor mijn ogen voorbij gaan in deloop van een week . En dat niet alleen maar niet minst aantal antwoorden / correcties op dit topic zeer weinig.

En op die Veendam / Val Paraiso kwam een correctie op op het topic .
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Eemspoort
Berichten: 3162
Lid geworden op: 25 nov 2006 23:49
Locatie: Spijk (Gn), m/s Spartitaxus

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Eemspoort »

Als Jean-Marc even de moeite had genomen om verder te lezen, dan had hij het zelf vast kunnen stellen, dat men hier samen werkt en niet alleen maar giswerk doet, Martin. Hij zal nog niet verder zijn gekomen dan die pagina.
jean-marc loos
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 sep 2015 18:54

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door jean-marc loos »

maarpol schreef: 10 jan 2019 15:55
jean-marc loos schreef: 10 jan 2019 15:46
maarpol schreef: 27 nov 2018 21:04 19 Maart 2018 de oude Veendam aan het werk en dat die er nog is betekent wel dat deze in het legale werk gevaaren heeft
is er nu niemand die eens foto's vergelijkt ?? dit is de ex valparaiso en niet de veendam ! als je info wil geven , dan graag correct en niet gissen
Jean Marc. Mag toch wel eens een foutje tussen zitten want ik zoek zeer veel en ziet duizenden foto s voor mijn ogen voorbij gaan in deloop van een week . En dat niet alleen maar niet minst aantal antwoorden / correcties op dit topic zeer weinig.

En op die Veendam / Val Paraiso kwam een correctie op op het topic .
ok top , geen probleem . foutje kan geen probleem zijn , maar ik zie zoveel reactie's waar soms niks van klopt ( weet ook niet van wie deze komen ) en ik vind het alleen jammer als er nieuwe lezers komen die dan de verkeerde info krijgen , voor de rest een top forum
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

De Varik in 2013 zo te zien niet in al te ruim vaarwater maar ideaal om cruide direkt uit een pijplijn te jatten. En als de bekend verdween de Varik vorig op zee naar de bodem.
Bijlagen
Varik 2013.jpg
Varik 2013.jpg (108.62 KiB) 1208 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Wat betreft deze tanker krijg ik foto s van een van de sloopers daar op het strand toe gestuurd https://kustvaartforum.com/viewtopic.ph ... 71#p471207

Ik heb een deal met hem om 6 tankers daar en een paar in Port Harcourt ook en kost me dan 100 Us Dollars en nu maar hoopen dat er wat mooi s komt.
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Plaats reactie