Maiskleber, zo leer ik iedere keer weer wat bij
grt Wim
Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Hallo allen,dat is een proteinen houdend produkt voor de agrarische sector [200 euro per ton ] Zwitserland importeert per jaar 50 duizend ton dus.... P.S Basel Landschaftliger Hafen ,hoort ook Birsfelden bij !
goede rijs wg Wim
-
- Berichten: 9008
- Lid geworden op: 16 mar 2005 09:49
- Locatie: Papendrecht
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Met de vrachtprijs van nu wordt het een heel duur spul.
Groet,Kees.
Groet,Kees.
Als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zo als het gaat.
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Ben benieuwd naar foto's waarop te zien is hoe vlot je ligt. Neem aan een stuk vlotter dan toen.
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Hallo,.....Eine Lotse aus Greffern.
gr Wim
gr Wim
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Er waren drie pilots aan boord vandaag
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
-
- Berichten: 2442
- Lid geworden op: 11 apr 2012 22:31
Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.
Alles goed en wel Leo,
Maar je praat dan wel over 5 meter bestemming.
Bram is 10 meter dus zul je dit bedrag moeten verdubbelen.
Uit efficiëntie overwegingen, en rekening houdend met de inflatie denk ik dat je in dit geval als richtlijn moet uitgaan van € 45.92
Overigens bedenk ik nu dat "mijn" hoogste tonprijs ooit, tijdens het laagwater van 1976, ƒ 48.- was, voor een vrachtje tapioca naar Stuttgart.
Dat was de uitkomst van een bloc vracht, anders had ik het even naar boven afgerond.
Maar je praat dan wel over 5 meter bestemming.
Bram is 10 meter dus zul je dit bedrag moeten verdubbelen.
Uit efficiëntie overwegingen, en rekening houdend met de inflatie denk ik dat je in dit geval als richtlijn moet uitgaan van € 45.92
Overigens bedenk ik nu dat "mijn" hoogste tonprijs ooit, tijdens het laagwater van 1976, ƒ 48.- was, voor een vrachtje tapioca naar Stuttgart.
Dat was de uitkomst van een bloc vracht, anders had ik het even naar boven afgerond.