piet42 schreef: ↑12 sep 2018 20:11
dat is lekker zit ik net een stukje te schrijven en verstuur ik het is het compleet weg kan je opnieuw beginnen vroeger kreeg je een waarschuwing dat er nog iemand aan het type was en of je door wilde gaan met versturen ??
wim of de schipper heeft vergeten petroleum te kopen weet ik niet maar er staan nog geen toplicht lantaarns klaar voorop om in het mastje te hijsen moest altijd eerst het mastje overeind gezet worden natuurlijk want een kantelsysteem was er nog niet.
Peter er komt inderdaad weer stoom uit de pijp in dinteloord niet zoveel meer als vroeger maar je ziet het nog wel ,we zullen niet veel schepen meer tegen komen met peeen er vaart er nog 1 in heel nederland heb ik begrepen van texel vandaan.
Bericht van het Moderatorteam :
Hallo Piet,
Tip :
Als je aan het typen bent, regelmatig even op de knop : Bewaar concept klikken, dan blijft de tekst bewaard.
Voordat je het bericht verstuurd, voor die tijd ook even op Bewaar concept klikken.
Als het dan fout gaat, heb in ieder geval de tekst bewaard !
Volg daarna de aanwijzingen op het scherm op !
Als je alles goed aanklikt kan het niet (meer) misgaan.
Succes hiermee !
Als er vragen zijn, hoor ik het wel.
Groetjes Pieter
We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !
Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.
Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Mooi dat de campagne weer op gang is. Jammer dat aan de campagne weinig schepen, en helemaal geen treinen meer te pas komen. Hoeveel suikerfabrieken draaien er eigenlijk nog in ons land. Bij mijn weten is het merendeel van de fabrieken inmiddels gesloten en gesloopt.
PeterSchoeber schreef: ↑12 sep 2018 23:14
Mooi dat de campagne weer op gang is. Jammer dat aan de campagne weinig schepen, en helemaal geen treinen meer te pas komen. Hoeveel suikerfabrieken draaien er eigenlijk nog in ons land. Bij mijn weten is het merendeel van de fabrieken inmiddels gesloten en gesloopt.
Alleen de suikerfabrieken Dinteloord en Hoogkerk draaien nog.
pieter ik denk te lezen 506660 of 505660 maar kom niets uit dus hou ik het op ms prive kan je nog net lezen op z,n loopplank overigens wel een mooi plaatje mogelijk eens info bij de beeldbank maar daar heb ik geen contact mee bij rws beeldbank heb ik nog een goed contact en die wil er z,n foto wel eens uitlichten om beter te bekijken ! maar wie weet we puzzelen
Dat `europanummer` is heel curieus ( 50x660 ) voor een kempenaar
Ik zou deze vraag plaatsen in de draad "Wie herkent dit schip".
Volgens mij wordt het dan gauw genoeg herkent.
Ik ben er namelijk vrij zeker van dat die draad namelijk meer volgers heeft dan deze bietendraad.
Niet iedereen is geïnteresseerd in die knollen, maar een schip uit `onze` tijd identificeren, willen de meesten van ons wel.
Volgens mij is het een kempenaar van Boot `Baas blik` met een nieuwe voorboeiing
Wat is dat nou kees maak ik reclame voor je weet je het niet schip heeft een mooie rug peeen kant kleedje erlangs voorste vak onder de kleden met een buiskleedje dus moet of is op ruimwater geweest denk ik maar wie weet valt het kwartje nog wel ergens
Piet, jij wil er een verhaaltje bij hebben, nu wat ik er dan van weet en er aan zie; Is dat het er één is van de C S M bieten vloot , dus heeft hij geladen in Schokkerhaven, netjes onder de kleden, en vaart omdat het plaatje van de Noord- Hollandse beeld bank komt, naar Halfweg vaart op de Ringvaart nabij de Cruquius. Meer kan ik er ook niet van maken .
Maar ik zal de link eens bij F B plaatsen.
Groet, Kees.
Als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zo als het gaat.