"Kletsen en klagen in het gangboord"
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
Ziet er naar uit dat de beheerder deze adblocker speurder op scherp gezet heeft , ik gebruik geen adblocker maar die melding om die adblocker duikt heel de tijd op. Nog even kom je er niet meer in.
Groeten Martin
Roest rust nooit.
Roest rust nooit.
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
Pieter schreef , ik probeerde te antwoorden maar werkte niet daar voor zo
Gebruik je ook Firefox Martin?
Ik heb er af en toe ook last van.
Ik gebruik ook Firefox Pieter
Gebruik je ook Firefox Martin?
Ik heb er af en toe ook last van.
Ik gebruik ook Firefox Pieter
Groeten Martin
Roest rust nooit.
Roest rust nooit.
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
ja voor mij is ook over
weet niet wat ik moet doen
gr doppie
weet niet wat ik moet doen
gr doppie
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
De beheerder is niet bezig met klanten weg te jagen, de klanten maken het zelf wel kapot, daar hoef je als beheerder niet veel voor te doen. Je moet je alleen dagelijks voor rotte vis uit laten maken en de rest gaat vanzelf.
Ik heb het probleem voor nu opgelost. Geniet ervan, zolang het kan...
Ik ben altijd bereikbaar voor problemen, en reageer doorgaans ook snel, jullie hebben de mogelijkheid mij een privebericht te sturen, of een email, voor scheldpartijen, beledigingen, bedreigingen weten de meesten het emailadres en de privebericht functie al te vinden en voor hulp of een vriendelijk woord, is deze uiteraard ook beschikbaar.
Ik heb het probleem voor nu opgelost. Geniet ervan, zolang het kan...
Ik ben altijd bereikbaar voor problemen, en reageer doorgaans ook snel, jullie hebben de mogelijkheid mij een privebericht te sturen, of een email, voor scheldpartijen, beledigingen, bedreigingen weten de meesten het emailadres en de privebericht functie al te vinden en voor hulp of een vriendelijk woord, is deze uiteraard ook beschikbaar.
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
Wanneer men wilt klagen over het feit dat iets niet lukt:
vermeldt altijd: besturingssysteem inclusief versie, aparaattype (merk), browser (incl. versie).
vermeldt altijd: besturingssysteem inclusief versie, aparaattype (merk), browser (incl. versie).
Pieter Klein, Amsterdam
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
Kijk dat vind ik nou sportief om een fout of vergissing toe te geven.
zo houden we het voor iedereen leuk.
en wil tevens mijn waardering uitspreken voor allen die dit forum aan de gang houden.
gr Jan
zo houden we het voor iedereen leuk.
en wil tevens mijn waardering uitspreken voor allen die dit forum aan de gang houden.
gr Jan
varen is een manier van leven
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
Goed om te lezen als iemand een fout maakt of een kwalijk bericht heeft geplaatst, zijn fout toegeeft en zijn excuses aanbied !
@Maarpol
@Maarpol
Groetjes Pieter
We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !
Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.
Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !
Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.
Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
Hallo lezers, ik zie hem daar nog zitten in Waalwijk in het gangboord bij de Neo Kemp die toen bij ons langszij lag om de naamborden te verwisselen in de stromende regen zijn naam was T van M uit Huissen, wij hadden daar een contrakt om aluminium te vervoeren voor ALCOWA vanaf Rotterdam . Dat was begin 2000 en daarna nooit meer in Waalwijk gelost bij v/d Linden , met dank aan de subsidie voor beide firma,s
nog een fijne dag gewenst , Wim
nog een fijne dag gewenst , Wim
Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"
Door drukke bezigheden een late reactie:
Ik ken alleen apparaten die telefoons kunnen blokkeren als op die telefoon ook de juiste app geïnstalleerd is
en dat zal bij je gasten niet altijd het geval zijn.
Dus ben ik nieuwsgierig hoe dit werkt.
Welk apparaatje is dat?DPLA schreef: ↑03 jun 2018 23:56 Overigens kan je in mijn auto niet bellen, als de auto rijdt, dan treedt er een telefoon blokkeringssysteem in werking.
Je kan alleen maar bellen als de auto stilstaat en de motor is uitgezet.
Dit heb ik bij aanschaf van de auto speciaal laten inbouwen, niet omdat ik zelf bel, tijdens het autorijden. ik heb wel een carkit, (handsfree bellen), maar bel nooit tijdens het rijden, altijd eerst stilstaan.
Er kunnen wel noodoproepen binnenkomen, maar niet opnemen, dan eerst stoppen en motor uit.
Ik heb er een hekel aan als mijn mede passagiers constant aan het bellen, twitteren, aan het appen zijn, of op facebook zitten.
Dit systeem zou verplicht moeten zijn in iedere auto, dit zou een heleboel ongelukken en doden schelen, bovendien kan dan de verzekeringspremie omlaag, die nu steeds omgaat door dit soort ongelukken.
Ik ken alleen apparaten die telefoons kunnen blokkeren als op die telefoon ook de juiste app geïnstalleerd is
en dat zal bij je gasten niet altijd het geval zijn.
Dus ben ik nieuwsgierig hoe dit werkt.
Pieter Klein, Amsterdam
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....