Hallo Erik,
Jammer dat het naambord aan bakboordzijde nu ook is losgeraakt.
Ik denk dat de trespa naamborden ook niet blijven zitten, of je moet ze vastzetten met grote sluitringen en de trespa platen afkitten.
Doordat de borden op de gelaste letters zitten, kan er water achterlangs en bij harde klappen zoals op de Schelde, zullen ook de trespa borden waarschijnlijk weer losbreken.
Tja, water en wind zijn sterk, dit moet je niet onderschatten.
De beste oplossing is, maar niet de goedkoopste en ook niet de makkelijkste oplossing, is : De letters Ancora Imparo er af slijpen en de naam Jannette met plakletters erop zetten, of er weer nieuwe letters erop vastlassen, maar dat wordt wel heel erg duur.
Of letters zelf maken van marmoleum en deze met een goede hechtende lijm vastplakken en daarna de randen goed met verf dicht verven, anders loop je het risico dat er nog weer eens een letter loslaat.
(Volgens mij heeft Ed van de Eemspoort ook marmoleum plakletters op de Eemspoort zitten)
Er zijn ook bedrijven die tegenwoordig ook mooie dikke plakletters maken en deze letters ook monteren.
(kosten ??)
Misschien iets voor later, eerst maar eens het schip vrijvaren.
Je bent trouwens goed bezig hoor, Petje af voor jou !!!
En fijn dat je nu alle apparatuur nu zo'n beetje op orde hebt, dat is al een hele zorg minder, dat je op je apparatuur kan vertrouwen.
En de Deutz doet ook goed z'n werk !
Geen problemen meer met de boegschroef ?, is deze nu ook op orde ?
Veel succes in 2018 en dat je maar veel veilige reizen mag maken !