Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Alles over binnenscheepvaart
Schier Hameete
Berichten: 1944
Lid geworden op: 17 mei 2009 21:34
Locatie: Wageningen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Schier Hameete »

Martin, dat je gaat stoppen met plaatsen van berichten op dit tipic zal ik gaan missen
(en ik denk met mij veel andere lezers van dit topic )
Ik ben niet iemand uit de tankvaart maar ik heb als uitzendkracht wel een enkele reizen met tankschepen gemaakt en als zo'n tankschip
dan via dit topic weer in beeld komt is dat wel intersant om te zien hoe zo'n schip daar verder gaat in Nigeria.
Ik wil je bedanken voor al hetgeen je ons hier hebt laten zien
gr, schier
Afbeelding Afbeelding
Binnenvaarder
Berichten: 2461
Lid geworden op: 19 feb 2005 22:37
Locatie: Ridderkerk

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Binnenvaarder »

Martin,
Dit is de info die ik van mijn (ex) collega kreeg die in Senegal is geweest voor het binnenvaartproject.

Het maatschappelijk project is stop gezet ivm onregelmatigheden in Mali. Er heerst nu een oorlog daar. Ik denk ook dat we er verder niets meer gaan doen. We hebben een stuk opgeleverd hoe ze zaken kunnen aanpakken en het is nu aan de bevolking.

mvg
Geert
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
peelander
Berichten: 1782
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:53

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door peelander »

maarpol schreef: 19 okt 2018 20:35 En na een 5 jaar bezig geweest te zijn met dit topic word het nu wel zo dat ik er mee gaat stoppen op dit forum . Misschien af en toe een enkel plaatje nog . Oorzaak is dat ik zie dat ongeacht wat ik er op zet er zeer weing ofwel 0 reacties zijn .
Beste Martin,
M.B.T. dit topic geldt jij als onbetwist deskundige, die over de kanalen beschikt waar de info vandaan komt.
Voor wie niet zo goed is ingevoerd als jij is het moeilijk om te reageren, want wel geinteresseerd in de materie, maar er verder onbekend mee kan je toch dom overkomen en dat wil toch NIEMAND.
Ik heb even een lijstje gemaakt van een paar zeer populaire topics:
Verbouwing Westeind ea 151 hits per plaatsing
Mijn Jeugd 135 hits per plaatsing
Binnenvaarttanker Nigeria 130 hits per plaatsing
Vliegende Vaart 120 hits per plaatsing

Hierbij kan ik nog noemen, dat er idd. veel wordt gereageerd op de plaatsingen van Bram, Leo en Erik en dat jij bijna in je eentje de hits bij elkaar haalt.
Denk nog maar eens na of je wel de juiste beslissing neemt met je voornemen om te stoppen met je topic. Je bent hier immers de onbetwiste deskundige.
groeten
Jan van der Pluijm
Geert D
Berichten: 231
Lid geworden op: 17 nov 2015 22:25

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Geert D »

peelander schreef: 21 okt 2018 09:41
maarpol schreef: 19 okt 2018 20:35 En na een 5 jaar bezig geweest te zijn met dit topic word het nu wel zo dat ik er mee gaat stoppen op dit forum . Misschien af en toe een enkel plaatje nog . Oorzaak is dat ik zie dat ongeacht wat ik er op zet er zeer weing ofwel 0 reacties zijn .
Beste Martin,
M.B.T. dit topic geldt jij als onbetwist deskundige, die over de kanalen beschikt waar de info vandaan komt.
Voor wie niet zo goed is ingevoerd als jij is het moeilijk om te reageren, want wel geinteresseerd in de materie, maar er verder onbekend mee kan je toch dom overkomen en dat wil toch NIEMAND.
Ik heb even een lijstje gemaakt van een paar zeer populaire topics:
Verbouwing Westeind ea 151 hits per plaatsing
Mijn Jeugd 135 hits per plaatsing
Binnenvaarttanker Nigeria 130 hits per plaatsing
Vliegende Vaart 120 hits per plaatsing

Hierbij kan ik nog noemen, dat er idd. veel wordt gereageerd op de plaatsingen van Bram, Leo en Erik en dat jij bijna in je eentje de hits bij elkaar haalt.
Denk nog maar eens na of je wel de juiste beslissing neemt met je voornemen om te stoppen met je topic. Je bent hier immers de onbetwiste deskundige.
groeten
Jan van der Pluijm
Hier sluit ik mij bij aan, ook ik lees het graag, maar ben niet bekend met tankers, wat er voor de stuurhut zat van een schip had ik niet zo veel belang stelling voor.

gr. geert
ovi
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2017 11:46

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door ovi »

Beste Martin,

Ik heb ook al jaren uw topic's gevolgd, uit interesse waar de schepen allemaal eindigen enz,.. Waaronder ook een schip die ikzelf 8 jaar eigenaar van geweest ben ( zijnde ex Galaxie // RP rheinfelden) alsook 1 van mijn broer die weliswaar nog in de griekse wateren rondzwalpt, ex VIGO.
Ik zou het ten zeerste spijtig vinden dat u er met stopt, het is niet zo dat de mensen er niet op reageren, dat het niet bekeken word, uiteraard zit er veel zoekwerk in, en waar we u te zeerste dankbaar voor zijn. Vraagje, op welke facebook pagina bent u anders te vinden voor evt daar verder te kunnen volgen. Ik wens u het allerbeste toe, en heb zeker genoten van uw verslagen over de toestanden in Nigeria en elders.Vele groeten Stevens Ivo :wink:
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

4 Maanden geleeden de Vivaldi bij Lagos is er ook nog steeds niet slecht voor een 60 jaar oud schip

https://www.debinnenvaart.nl/schip_detail/1880/
Bijlagen
onbekend 5.jpg
onbekend 5.jpg (50.68 KiB) 1291 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Gert Schouwstra
Berichten: 4579
Lid geworden op: 28 okt 2006 21:24
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door Gert Schouwstra »

Ja zo oud worden ze hier meestal niet.
Gert
- Varen is leven. -
Op mijn website https://aa-planadvies.nl/ vind je alles over mijn bedrijf.
machinekamer
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2017 13:18

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door machinekamer »

maarpol schreef: 19 okt 2018 20:35 Deze Ex Regina Alias Papalolo Mt Progress ligt nog steeds in Warri . Schip ging er in 2013 naar toe en werd een paar maanden laater gepakt en sindsdien in Warri geleegen . Na wat zoeken vond ik uit dat de eigenaar een Shipseller is en ben bezig wat meer uit te vinden van dit schip . En na een 5 jaar bezig geweest te zijn met dit topic word het nu wel zo dat ik er mee gaat stoppen op dit forum . Misschien af en toe een enkel plaatje nog . Oorzaak is dat ik zie dat ongeacht wat ik er op zet er zeer weing ofwel 0 reacties zijn . Ik zie wel op Fb dat eraltijd aardige reacties komen op iets wat men daar plaatst, af en toe ziet het er naar uit dat iedereen slaapt op dit forum . En resultaat word wel een geslooten Fb groep met dit onderwerp , wil demensen die door de jaaren gekeeken hebben bedanken.

https://www.efccnigeria.org/efcc/news/11 ... six-vessel
Martin ,

kijk s aan daar is toch weer een recentere foto van de REGINA . bedankt.

ja ben ook erg benieuwd wat er verder mee gedaan gaat worden . ben de REGINA nog niet tegen gekomen op de "vaste" verkoopsites aldaar.

gr

eric
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

Ik ben aan het vraagen daar wie de eigenaar is en of er meer foto s te verkrijgen zijn daat van dit schip- Misschien dat er wat van uit komt
Groeten Martin

Roest rust nooit.
maarpol
Berichten: 7267
Lid geworden op: 05 mar 2006 20:53
Locatie: Noorwegen

Re: Binnenvaarttankers in en naar Nigeria.

Bericht door maarpol »

En ik vond nog een foto waar goed de Fuji is te zien met het achter schip tot het roefdek onder water
Bijlagen
Fuji 2017-2.jpg
Fuji 2017-2.jpg (60.17 KiB) 1122 keer bekeken
Fuji 2017.jpg
Fuji 2017.jpg (158.28 KiB) 1122 keer bekeken
Groeten Martin

Roest rust nooit.
Plaats reactie