Pagina 38 van 81

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 13 mar 2018 19:47
door maarpol
Ziet er naar uit dat de beheerder deze adblocker speurder op scherp gezet heeft , ik gebruik geen adblocker maar die melding om die adblocker duikt heel de tijd op. Nog even kom je er niet meer in.

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 13 mar 2018 20:05
door maarpol
Pieter schreef , ik probeerde te antwoorden maar werkte niet daar voor zo

Gebruik je ook Firefox Martin?
Ik heb er af en toe ook last van.


Ik gebruik ook Firefox Pieter

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 13 mar 2018 21:24
door doppie
ja voor mij is ook over
weet niet wat ik moet doen
gr doppie

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 13 mar 2018 21:59
door DennisV
De beheerder is niet bezig met klanten weg te jagen, de klanten maken het zelf wel kapot, daar hoef je als beheerder niet veel voor te doen. Je moet je alleen dagelijks voor rotte vis uit laten maken en de rest gaat vanzelf.

Ik heb het probleem voor nu opgelost. Geniet ervan, zolang het kan...

Ik ben altijd bereikbaar voor problemen, en reageer doorgaans ook snel, jullie hebben de mogelijkheid mij een privebericht te sturen, of een email, voor scheldpartijen, beledigingen, bedreigingen weten de meesten het emailadres en de privebericht functie al te vinden en voor hulp of een vriendelijk woord, is deze uiteraard ook beschikbaar.

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 13 mar 2018 23:16
door teerkwast
Facebook praktijken, lekker schelden. wat een wereld.

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 14 mar 2018 08:47
door pieter53
Wanneer men wilt klagen over het feit dat iets niet lukt:

vermeldt altijd: besturingssysteem inclusief versie, aparaattype (merk), browser (incl. versie).

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 14 mar 2018 18:08
door jan pont
Kijk dat vind ik nou sportief om een fout of vergissing toe te geven.
zo houden we het voor iedereen leuk.
en wil tevens mijn waardering uitspreken voor allen die dit forum aan de gang houden.

gr Jan

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 14 mar 2018 21:26
door DPLA
Goed om te lezen als iemand een fout maakt of een kwalijk bericht heeft geplaatst, zijn fout toegeeft en zijn excuses aanbied !

@Maarpol
-.gif
-.gif (51.67 KiB) 2913 keer bekeken

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 09 apr 2018 11:23
door ichthus
Hallo lezers, ik zie hem daar nog zitten in Waalwijk in het gangboord bij de Neo Kemp die toen bij ons langszij lag om de naamborden te verwisselen in de stromende regen zijn naam was T van M uit Huissen, wij hadden daar een contrakt om aluminium te vervoeren voor ALCOWA vanaf Rotterdam . Dat was begin 2000 en daarna nooit meer in Waalwijk gelost bij v/d Linden , met dank aan de subsidie voor beide firma,s
nog een fijne dag gewenst , Wim

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Geplaatst: 26 jun 2018 14:54
door pieter53
Door drukke bezigheden een late reactie:
DPLA schreef: 03 jun 2018 23:56 Overigens kan je in mijn auto niet bellen, als de auto rijdt, dan treedt er een telefoon blokkeringssysteem in werking.
Je kan alleen maar bellen als de auto stilstaat en de motor is uitgezet.
Dit heb ik bij aanschaf van de auto speciaal laten inbouwen, niet omdat ik zelf bel, tijdens het autorijden. ik heb wel een carkit, (handsfree bellen), maar bel nooit tijdens het rijden, altijd eerst stilstaan.
Er kunnen wel noodoproepen binnenkomen, maar niet opnemen, dan eerst stoppen en motor uit.
Ik heb er een hekel aan als mijn mede passagiers constant aan het bellen, twitteren, aan het appen zijn, of op facebook zitten.

Dit systeem zou verplicht moeten zijn in iedere auto, dit zou een heleboel ongelukken en doden schelen, bovendien kan dan de verzekeringspremie omlaag, die nu steeds omgaat door dit soort ongelukken.
Welk apparaatje is dat?
Ik ken alleen apparaten die telefoons kunnen blokkeren als op die telefoon ook de juiste app geïnstalleerd is
en dat zal bij je gasten niet altijd het geval zijn.

Dus ben ik nieuwsgierig hoe dit werkt.