"Kletsen en klagen in het gangboord"

Alles over binnenscheepvaart
pieter53
Berichten: 8754
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door pieter53 »

Je moet niet altijd geloven wat er staat, is mijn devies ;-)
Pieter Klein, Amsterdam
Afbeelding
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
ichthus
Berichten: 1118
Lid geworden op: 04 dec 2011 11:24
Locatie: rotterdam

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door ichthus »

Aan alle forummers, en leden die ingelogd zijn,dat zijn inmiddels meer dan 1500 !? en niets bijdragen om dit forum in stand te houden, behoudens veel reclame aan trekken,kan deze lijst niet eens opgeschoond worden, Beivoorbeeld : de laatste 6 maanden niets gepost, dan wordt diegene verwijderd ! Enkele forumleden staan prominent op de eerste bladzijde ,ik heb wel eens op een volgende bladzijde gepost en dan wordt je bericht niet eens gelezen .,dus moderators werk aan de winkel en niet op je eigen topic. groet Wim
Fluks
Berichten: 2579
Lid geworden op: 29 jan 2009 20:39
Locatie: Dordrecht

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Fluks »

Als men niets serieus te posten heeft,kan men beter niets posten.Er wordt al genoeg onzin geschreven.
Groeten,Arie.
Jan Stolp
Berichten: 2240
Lid geworden op: 30 dec 2004 21:55
Locatie: IJlst

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Jan Stolp »

Is het niet beter, om als men ideeën heeft omtrent het forum, in contact te treden met de beheerder en moderators.
Buiten dat lijkt het mij niet zinvol om mensen te verwijderen die een half jaar niets geplaatst hebben.
Ze zitten toch niemand in de weg lijkt mij.
Ik weet niet of ik Tammo goed begrijp maar volgens mij meent hij te zeggen dat het onzin bijdrages in de hand werkt alleen maar om niet van het forum verwijderd te worden en daar ben ik het helemaal mee eens .
Het is het paard achter de wagen spannen.
Groeten
Jan
baja
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 nov 2014 17:13

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door baja »

ichthus schreef: 06 jan 2018 14:19 Aan alle forummers, en leden die ingelogd zijn,dat zijn inmiddels meer dan 1500 !? en niets bijdragen om dit forum in stand te houden, behoudens veel reclame aan trekken,kan deze lijst niet eens opgeschoond worden, Beivoorbeeld : de laatste 6 maanden niets gepost, dan wordt diegene verwijderd ! Enkele forumleden staan prominent op de eerste bladzijde ,ik heb wel eens op een volgende bladzijde gepost en dan wordt je bericht niet eens gelezen .,dus moderators werk aan de winkel en niet op je eigen topic. groet Wim
Dit slaat echt nergens op. Er zijn ook meelezers hier die geen vlieg kwaad doen en door de boeiende verhalen van Westeind en vliegendevaart toch op de hoogte blijven en zoals wij onder geen beding bij FB aan de galg willen hangen, ieder z'n meug. Laten we eerlijk zijn hier valt heel wat geschiedenis op te halen zoals met die van mijn jeugd enz. Niet doen, gewoon mee kunnen lezen en pas reageren als je denkt dat het nodig is. Nooit iets afpakken van mensen waar al genoeg van afgepakt is!
zaanshorn
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 nov 2015 17:08

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door zaanshorn »

Als oud Damco en Shell binnenvaart man haal ik hier nog een hoop plezier aan de herinneringen van de binnen/Rijnvaart op.
Door brand ben ik alles kwijt geraakt en kan ik dus niets bijdragen. Het zou een schande zijn als ik hierdoor verwijderd zou worden.
Een paar fotos door mij geplaatst zullen dan ook verdwijnen. Gaarne bericht als het zover komt.
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door DPLA »

Hallo Ichthus,


Dit slaat echt nergens op, als je niet regelmatig postings plaatst, dat je na een halfjaar verwijderd wordt, moet worden, wat een onzin zeg !
Jou tekst, jou bijdrage, voegt op deze manier niets toe aan dit forum.
Dit forum is bedoeld voor mensen/forumleden, die wel geïnteresseerd zijn om op de hoogte blijven van het reilen en zeilen van de Binnenscheepvaart.

Ik ben de laatste tijd alleen maar een lezer en plaats bijna geen postings meer, hier heb ik zo mijn redenen voor !

Ook de opmerking over de moderators dat ze aan het werk moeten op het forum, maar niet in hun eigen topic !
Dit slaat ook nergens op, deze opmerking raakt kant nog wal !

Hoe jaag je forumleden weg, door dit soort onzin te posten.

Dit bovenstaande wilde ik toch even kwijt !
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Westeind »

Wees niet bang, er word niemand zomaar verwijderd, ook al plaats je niks 😉
vaar om te leven (niet andersom)
Kapitein Spok
Berichten: 2442
Lid geworden op: 11 apr 2012 22:31

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door Kapitein Spok »

Ben, bedankt voor deze verduidelijking.

Ik moet je zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen benul heb over wat er achter de schermen allemaal speelt. Voor mij is dit forum ( meestal) een aangename plaats om te vertoeven. Een plek waar je nieuwtjes leest, kennis kunt vergaren en delen, en vooral kunt genieten van prachtige foto's en verslagen. En ik denk dat een groot deel van de deelnemers met deze instelling actief zijn op dit forum.

Dat wou ik even kwijt en nou ga ik naar binnen wat het is te koud om te zeuren in het gangboord!
aad1937
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 jun 2014 17:23

Re: "Kletsen en klagen in het gangboord"

Bericht door aad1937 »

Ik ben het met kapitein spok eens .Wij ouderen lezen alleen eigenlijk.Maar daarom wel
blij met alles wat er geschreven staat.Dus laat ons zo doorgaan.En dit forum in stand houden

dank voor de aandacht aad1937
Plaats reactie