Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Alles over binnenscheepvaart
angels77

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door angels77 » 28 apr 2018 17.20 01:52

lees altijd je bijdrage , kan van je verslagen genieten . en welkom in THE PORT OF ZEEBRUGGES

Schier Hameete

Bericht door Schier Hameete » 28 apr 2018 17.20 18:53

Bram,
Ik, en waarschijnlijk meerdere mensen volgen jou varende gebeurtenissen met veel interesse . Dus als het enigszins kan blijf ons een beetje op de hoogte houden.
Met voor jou een beetje moed verzamelen en een beetje zin bij elkaar zoeken geef je ons veel lees en kijk plezier.
Bij deze dank voor alle pagina's die we hier al hebben gezien.
gr, schier
Afbeelding Afbeelding

Kapitein Spok

Bericht door Kapitein Spok » 29 apr 2018 17.20 09:17

Bram, wie mij kent weet dat het voor mij erg meestal erg moeilijk is om een ander gelijk te geven, maar in dit geval ben ik het volledig eens met een ieder die hoopt dat jij, Eric en zo nog wat anderen hun praktijk ervaringen uit heden en verleden hier met ons blijven delen.

Jullie denken ( misschien ) dat je alleen energie opwekt met generatoren en zonnepanelen.
Maar dan vergeet je dat jullie echt nog andere energie opwekken, net zo onzichtbaar als 380 volt in een kabeltje, maar minstens zo krachtig en veel invloedrijker dan jullie je nu kunt voorstellen.

Ik ben nu 4 jaar gestopt met betaald werk. De belangrijkste les die ik sindsdien (en absoluut niet eerder) heb geleerd is deze: Herinneringen zijn misschien wel de belangrijkste energiebron voor mensen die niet meer worden opgeslokt door de waan van de dag en de druk van de agenda en de klok. Ook ik heb ik me in de 50 jaren dat ik heb gewerkt nooit zo gerealiseerd, maar nu mag ik het elke dag ervaren.

En er is nog ene overeenkomst met die stroom uit het stopcontact.
Zolang het er is denk je er niet bij na, maar als het er niet is weet je pas wat je mist!

VOORAL DOORGAAN!!!

k-k

Bericht door k-k » 29 apr 2018 17.20 10:52

Bram, De kleine tien jaar dat ik op het Forum zit volg ik jullie en voel me soms een beetje een "voyeur". Je geeft ons een goede inkijk van het huidige leven aan boord en sommige plaatjes roepen een hoop herinneringen bij me op. Alle respect dat je dat allemaal met ons wilt delen. Wij als pensionado's beseffen ons niet altijd dat je daar naast je drukke bestaan ook nog tijd in weet te steken, ook als moderator. We zijn bijna overal met je geweest en voor jouw gevoel begin je in herhalingen te vervallen. Zoals je hebt gemerkt doe je velen een plezier met je postings, dus van ons mag je doorgaan. Je bent al bijna op pagina 1000. Maar ook jij (en je gezin) moet er plezier aan beleven. Dat is wel het belangrijkst! Dus, doe wat je hart je ingeeft en wij zien wel. Desnoods beginnen we van vooraf aan het verslag nog eens te lezen. Goede vaart! Gr. Klaas

piet42

Bericht door piet42 » 29 apr 2018 17.20 12:01

Bram ik sluit me bij klaas aan maar het gevoel van in herhaling vallen is er bij ons niet bedankt voor zover en kijken uit naar meer ;)
Mvgr Piet Kamp
ex Nelly Dinteloord

Afbeelding

Tenanker

mastodont
Contacteer:

Bericht door mastodont » 29 apr 2018 17.20 12:18

je hebt van dat soort mensen die kunnen het nog al uit leggen :mrgreen:

dus zo als Kurt al eens zei
KVM schreef:
10 sep 2007 17.20 20:32
mastodont schreef:ik zou graag fotos hebben van uit mijn jeugd.vroeger hadden wij geen fototoestel dus ik heb weinig of niets .
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hij die weinig of niets heeft, heeft zonet z'n 1000ste bericht nagelaten op dit forum. We hebben leden met meer berichten, maar niet in amper 6 maanden.....met een gemiddelde van 5,47 berichten per dag waarschijnlijk de absolute recordhouder op het binnenvaartforum.....
Leo..... op naar de 5000 !!!!!

Groeten, Kurt
op naar de 5000 :!:
nog 779 te gaan neefje :wink:
gr
leo

Janna

Bericht door Janna » 29 apr 2018 17.20 13:32

Dan zal ik er nog eens een schepje bovenop doen :wink:

Ook ik lees de postings van Bram met veel interesse en plezier.
Vroeger toen ik nog wat anders deed, maar ook nu nog terwijl ik zelf een beetje in deze tak van sport rommel.
Bram is er mede de oorzaak van dat ik naar de binnenvaart ben gaan kijken toen de vraag rees wat ik moest doen na m'n pensioen.

En hoewel ik nog niet zo lang een eigen topic heb herken ik wat Bram zegt; je denk al snel 'dat hebben ze toch al vaker gezien'.
Plus een posting is al snel een half uurtje werk; foto's bij elkaar zoeken en re-sizen, onderschrift erbij verzinnen, en dan de tekst intypen met twee vingers. En soms heb je een heel verhaal getypt en gaat er iets mis met het Internet of Wifi en is alles weg.. Grrr :twisted:

Maar het resultaat blijft leuk, en de achterban die zelf al dan niet (meer) vaart stelt het overduidelijk erg op prijs. Bovendien heb je zelf ook een soort verslag wat je nog eens door kan lezen.

Dus we zullen dóórgaan

:mrgreen:

itasca
Contacteer:

Bericht door itasca » 29 apr 2018 17.20 15:30

Ik verbaas me erover, dat je het allu hijsjes in de lengterichting geladen hebt. Op die manier, zijn er al meer schepen in de fout gegaan. Wanneer er 1 rijtje om gaat, gaan er meer, net domino stenen.
We leven nu, later moet nog komen? www.facebook.com/itascaheindanser

itasca
Contacteer:

Bericht door itasca » 29 apr 2018 17.20 15:32

Verhaaltje typen kan je ook eerst doen in word en dan plakken naar venster van Forum, zodat je niet alles 2 keer hoeft te doen :)
We leven nu, later moet nog komen? www.facebook.com/itascaheindanser

k-k

Bericht door k-k » 29 apr 2018 17.20 17:02

Ook Erik zijn verhalen lees ik met veel plezier en ik ben blij met zijn idee om door te blijven gaan.
Ook ik ben gewend om met twee vingers te typen en zelfs zoals nu met ééntje (op de tablet). Hein zijn idee is wel goed, maar ook in Word gaat het maar met twee vingers en kost het tijd. Gelukkig heb ik (nu) geen hekel (meer) aan schrijven, maar kan me voorstellen dat het anderen meer moeite kost. Des te groter de waardering dat ze het doen en volhouden. En voor een groot deel drijft het Forum op dat soort bijdragen, gesteund door positieve reacties. Gr. Klaas.
Laatst gewijzigd door k-k op 29 apr 2018 17.20 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie