Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Alles over binnenscheepvaart
pieter53
Berichten: 8754
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door pieter53 »

Ik, en ik zal niet de enige zijn, ben je zeer erkentelijk voor alle moeite die je doet
om ons een inzicht in het hedendaagse schippersbestaan te geven.

Dus naar de Ardennen geweest? Welke omgeving als ik vragen mag?
Pieter Klein, Amsterdam
Afbeelding
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
ichthus
Berichten: 1118
Lid geworden op: 04 dec 2011 11:24
Locatie: rotterdam

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door ichthus »

Even afvinken & 100 % ga zo door graag !
gr Wim.
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Westeind »

We waren in Stoumont, ergens in n tentje aan een riviertje ;)
vaar om te leven (niet andersom)
pieter53
Berichten: 8754
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door pieter53 »

Bedankt! Mooi landschap daar, zo te zien.
Pieter Klein, Amsterdam
Afbeelding
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
navigatie
Berichten: 1950
Lid geworden op: 20 feb 2013 10:14

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door navigatie »

Bram,

Ik heb het al eerder gezegd, ik vind het geweldig dat je tijd en zin vindt om ons iedere keer weer wil laten zien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat in de binnenvaart. Dat geldt uiteraard ook voor andere nog varenden.

grt Wim
Binnenvaarder
Berichten: 2461
Lid geworden op: 19 feb 2005 22:37
Locatie: Ridderkerk

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Binnenvaarder »

Bram,
Ook bedankt voor je bijdrages, blijf het altijd interessant vinden waar je allemaal vaart etc. Voor mij is het in mei precies 40 jaar geleden dat ik gestopt ben met varen, het water blijft trekken :) . Met mijn vader veel op het WDK gevaren, wachten (uren, dagen) voor de sluizen was toen normaal :(
mvg
Geert

ps. Geldt trouwens ook voor Martin met zijn bijdrages over Nigeria etc.
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
angels77
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 dec 2008 21:20
Locatie: oudenburg

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door angels77 »

lees altijd je bijdrage , kan van je verslagen genieten . en welkom in THE PORT OF ZEEBRUGGES
Schier Hameete
Berichten: 1944
Lid geworden op: 17 mei 2009 21:34
Locatie: Wageningen

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Schier Hameete »

Bram,
Ik, en waarschijnlijk meerdere mensen volgen jou varende gebeurtenissen met veel interesse . Dus als het enigszins kan blijf ons een beetje op de hoogte houden.
Met voor jou een beetje moed verzamelen en een beetje zin bij elkaar zoeken geef je ons veel lees en kijk plezier.
Bij deze dank voor alle pagina's die we hier al hebben gezien.
gr, schier
Afbeelding Afbeelding
Kapitein Spok
Berichten: 2442
Lid geworden op: 11 apr 2012 22:31

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Kapitein Spok »

Bram, wie mij kent weet dat het voor mij erg meestal erg moeilijk is om een ander gelijk te geven, maar in dit geval ben ik het volledig eens met een ieder die hoopt dat jij, Eric en zo nog wat anderen hun praktijk ervaringen uit heden en verleden hier met ons blijven delen.

Jullie denken ( misschien ) dat je alleen energie opwekt met generatoren en zonnepanelen.
Maar dan vergeet je dat jullie echt nog andere energie opwekken, net zo onzichtbaar als 380 volt in een kabeltje, maar minstens zo krachtig en veel invloedrijker dan jullie je nu kunt voorstellen.

Ik ben nu 4 jaar gestopt met betaald werk. De belangrijkste les die ik sindsdien (en absoluut niet eerder) heb geleerd is deze: Herinneringen zijn misschien wel de belangrijkste energiebron voor mensen die niet meer worden opgeslokt door de waan van de dag en de druk van de agenda en de klok. Ook ik heb ik me in de 50 jaren dat ik heb gewerkt nooit zo gerealiseerd, maar nu mag ik het elke dag ervaren.

En er is nog ene overeenkomst met die stroom uit het stopcontact.
Zolang het er is denk je er niet bij na, maar als het er niet is weet je pas wat je mist!

VOORAL DOORGAAN!!!
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door k-k »

Bram, De kleine tien jaar dat ik op het Forum zit volg ik jullie en voel me soms een beetje een "voyeur". Je geeft ons een goede inkijk van het huidige leven aan boord en sommige plaatjes roepen een hoop herinneringen bij me op. Alle respect dat je dat allemaal met ons wilt delen. Wij als pensionado's beseffen ons niet altijd dat je daar naast je drukke bestaan ook nog tijd in weet te steken, ook als moderator. We zijn bijna overal met je geweest en voor jouw gevoel begin je in herhalingen te vervallen. Zoals je hebt gemerkt doe je velen een plezier met je postings, dus van ons mag je doorgaan. Je bent al bijna op pagina 1000. Maar ook jij (en je gezin) moet er plezier aan beleven. Dat is wel het belangrijkst! Dus, doe wat je hart je ingeeft en wij zien wel. Desnoods beginnen we van vooraf aan het verslag nog eens te lezen. Goede vaart! Gr. Klaas
Plaats reactie