Forumdag 2017 ??

Alles over binnenscheepvaart
Plaats reactie
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Forumdag 2017 ??

Bericht door DPLA »

Komt er in 2017 nog een Forumdag ??

In 2016 is de forumdag niet door gegaan. :( :(
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
teerkwast
Berichten: 3842
Lid geworden op: 12 nov 2010 20:41
Locatie: vlaardingen

Re: Forumdag 2017

Bericht door teerkwast »

Ik hoop van wel, [als ik nog welkom ben] Ik ben net als Pim, ik zeg wat ik denk, en denk wat ik zeg.
Afbeelding
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: Forumdag 2017

Bericht door DPLA »

teerkwast schreef: 07 mei 2017 23:45 Ik hoop van wel, [als ik nog welkom ben] Ik ben net als Pim, ik zeg wat ik denk, en denk wat ik zeg.
Bedoel je misschien Piet ? :wink: 8)
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Binnenvaarder
Berichten: 2471
Lid geworden op: 19 feb 2005 22:37
Locatie: Ridderkerk

Re: Forumdag 2017

Bericht door Binnenvaarder »

Voor de goede orde Bart: Pim zei " ik zeg wat ik denk, en DOE wat ik zeg !
mvg
Geert
Goede mensen hebben geen regels nodig om hun verantwoordelijkheid te nemen, terwijl slechte mensen altijd een manier zullen vinden om de regels te omzeilen (Plato)
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door DPLA »

Marco007 schreef: 23 sep 2017 01:00
DPLA schreef: 22 sep 2017 21:39
Marco007 schreef: 22 sep 2017 19:38
Het organiseren stelt werkelijk geen ene ruk voor hoor. :mrgreen:
Je regelt een leuke locatie bij voorkeur aan het water, daar bespreek je dat je met een groep binnenvaartliefhebbers wilt komen.
Je regelt een restaurant voor in de avond, stelt een menu op, dat post je hier en de mensen komen vanzelf wel op de geplande dag.

In de voorbije jaren hebben we de forumdagen gehad in Vreeswijk (2x), Dordrecht (op de René Siegfried), Rotterdam en de laatste was in Groningen.
Maar bij die laatste ben ik niet aanwezig geweest door werkverplichtingen.

En ik zal eerlijk zijn... Ik heb 1x die van Vreeswijk georganiseerd, die in Rotterdam en die in Dordrecht en ik heb altijd op hulp kunnen rekenen van anderen. Zo is toen in Dordrecht met hulp van Kees Keijzer georganiseerd dat we in de ochtend op de René Siegfried konden bijkletsen, in de middag 1 groep een rondleiding kreeg bij het Motorenmuseum in Papendrecht en 1 groep naar de verkeerscentrale Dordrecht ging.
Ook is het restaurant toen met hulp van Fluks (Arie) geregeld.
Dus er is altijd een weg, als je maar weet om hulp te vragen als je er niet uit komt. ;)
Hallo Marco,

Als het volgens jou geen ruk voorstelt, zeg ik : DOEN !!
Kijk... En dan komen we op het punt wat ik wil aanstippen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het zijn altijd dezelfde mensen die de kar moeten trekken. Ik vind dingen organiseren best een leuk ding om te doen.
Ik heb naast de forumdagen een jaar of 8 geleden ook een forumvlag ontworpen met een andere forumgebruiker en dat was vooral heel leuk om eens op een andere manier het forum te promoten.

Maar in dat en ook het voorbereiden van een forumdag gaat ondanks dat het geen ruk voorstelt en ook geen rocket science is, ongemerkt best een hoop tijd zitten en dat is nou juist het probleem.
Ik vind het ook wel eens leuk om gewoon als bezoeker te gaan en ook bij mij geldt dat mijn dag nou eenmaal 24 uur duurt en ik op sommige dagen gewoon aan time-management moet doen om mijn werk met mijn andere bezigheden te kunnen combineren. :mrgreen:

Ik ben zeer zeker voor een forumdag komend voorjaar, maar laat iemand anders maar eens de handschoen oppakken. :wink:
Dus Piet, leef je uit! :mrgreen:
Hallo Marco,

Piet heeft al een keer eerder op dit forum geschreven op een reactie van Bram, dat hij hier geen tijd voor heeft, te druk met zijn onderneming !
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Marco007
Berichten: 962
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:41
Locatie: Delft

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door Marco007 »

DPLA schreef: 23 sep 2017 22:04
[..]

Hallo Marco,

Piet heeft al een keer eerder op dit forum geschreven op een reactie van Bram, dat hij hier geen tijd voor heeft, te druk met zijn onderneming !
Tsja... Dan moet je niet vragen om een forumdag. Iedereen heeft het hier wel druk met zijn of haar bezigheden. Zowel aan boord als aan de wal.
Ik vind het een zwaktebod... Maar ja... Wie ben ik.

Bovenstaande is dus 1 van de redenen dat ik het wel welletjes vind om er tijd in te steken.
Want iedereen heeft wel een reden dat ze het niet kunnen organiseren of meehelpen met het bedenken van een leuk idee want men heeft geen tijd, maar puntje bij paaltje zijn ze er allemaal als het zover is. :? :| :mrgreen:
Ik gun graag een ander om komend jaar de forumdag te organiseren.

Tot zover mijn mening over forumdagen. 8)
pieter53
Berichten: 8765
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Verbouwing m.s. Westeind en andere belevenissen.

Bericht door pieter53 »

Laat ik proberen een kleine positieve bijdrage te leveren.
In plaats van een 'echte' forumdag te organiseren, kan men toch ook gewoon met een kleine groep op stap?
Maak gewoon een topic; "Wie gaat er mee?"
Vertel wat je een bepaalde dag van plan bent en geef mensen de kans zich daarbij aan te sluiten.
Zou dat kans van slagen hebben?
Pieter Klein, Amsterdam
Afbeelding
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
Plaats reactie