Mijn jeugd.

Alles over binnenscheepvaart
mastodont
Berichten: 8164
Lid geworden op: 11 mar 2007 12:14
Locatie: Terneuzen

Re: Mijn jeugd.

Bericht door mastodont »

aje ut allemaal zo goed weet
wat zeur je dan :wink:
ik heb al genoeg gezien
voor je het weet heb je een nieuwe indeling in de machinekamer en de woning


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
zo als ik al zei,voor je het weet ben je een koppelverband
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ik blijf niet repareren
Afbeelding
voor je het weet heb je nog maar een half schip over
Afbeelding
ik hoop dat je het nu wel met mij eens ben dat ik er kort achter zat
einde discussie :lol:
gr
leo
ps : om het laatste woord te hebben heb ik verdorie wel anderhalf uur moeten zoeken naar die foto's van de Octopussy,ik weet dat ik ze heb
maar waar? :oops:
peelander
Berichten: 1783
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:53

Re: Mijn jeugd.

Bericht door peelander »

mastodont schreef: 08 okt 2017 18:37 ps : om het laatste woord te hebben heb ik verdorie wel anderhalf uur moeten zoeken naar die foto's van de Octopussy,ik weet dat ik ze heb
maar waar? :oops:
Maar dan heb je ook wat :D
groeten
Jan van der Pluijm
teerkwast
Berichten: 3842
Lid geworden op: 12 nov 2010 20:41
Locatie: vlaardingen

Re: Mijn jeugd.

Bericht door teerkwast »

Je hebt zeker menig uurtje daar aan die werkbank doorgebracht?
Afbeelding
pieter53
Berichten: 8765
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mijn jeugd.

Bericht door pieter53 »

mastodont schreef: 08 okt 2017 18:37 ps : om het laatste woord te hebben heb ik verdorie wel anderhalf uur moeten zoeken naar die foto's van de Octopussy,ik weet dat ik ze heb
maar waar? :oops:
Als ik nu lastig blijf, krijgen we dan nog meer van die mooie foto's? :twisted:
Pieter Klein, Amsterdam
Afbeelding
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
ichthus
Berichten: 1118
Lid geworden op: 04 dec 2011 11:24
Locatie: rotterdam

Re: Mijn jeugd.

Bericht door ichthus »

P:S ,goeden dag , en die foto,s staan allemaal in je 2de boek ; gluren bij de buren , en boek 3 , met de titel ; geen beter vermaak dan leedvermaak , daar heb je toch geen anderhalf uur voor nodig .?
gr, Wim zonder smylie
tijdstroom
Berichten: 768
Lid geworden op: 02 feb 2009 14:49

Re: Mijn jeugd.

Bericht door tijdstroom »

Het is niet de bedoeling om vervelend te doen hier op het forum, je hoeft niet mee te lezen.

De bediening van de brug over het beneden sas is inderdaad apart, wij hadden hem ook bijna te pakken met de Tijdstroom. Lagen eerst voor rood licht, zijn de sluis ingevaren met groen, springt weer op rood, en vliegt ineens de brug voor de kop langs. Ik heb er voor gebeld, maar ze kunnen daar schijnbaar niets aan veranderen. Volgende keer extra opletten.

gr Rienk
nog steeds een beetje bezig
tijdstroom
Berichten: 768
Lid geworden op: 02 feb 2009 14:49

Re: Mijn jeugd.

Bericht door tijdstroom »

Om nog even terug te gaan Leo, de foto bij de Aletta, was ik zelf op de foto. Klaas had een reisje naar de Doubs , naar Avanne, mooi losplaatsje boven een stuw. Ik had een vrije week, en ben met vriendin, naar hun toegereden, zonder rijbewijs. Maar de tocht was te lang om alleen te laten rijden. De ford 12m uit 1969 hadden we thuis nieuw gekocht, we hadden een bloemenzaak, en heb hem zelf tot de sloop afgereden. Van Avanne zijn we leeg terug naar Vitry gevaren. Halverwege het kanaal zijn we weer terug gereden. Alles ging via de luiken. Voor zijn eigen auto had ie wel een vernuftig systeem achter de voorroef, met lift en al, modern voor die tijd, maar niet echt handig met het lege schip. Dan werd het wel erg stijl en moesten de rijbalken aan elkaar worden gemaakt.
gr Rienk
nog steeds een beetje bezig
mastodont
Berichten: 8164
Lid geworden op: 11 mar 2007 12:14
Locatie: Terneuzen

Re: Mijn jeugd.

Bericht door mastodont »

mastodont schreef: 23 sep 2015 10:28 vlak voor de IJ haven worden we klem tegen de kant gedrukt,voor Merel haar vriendje Pascal een mooie gelegenheid om even te gluren bij de buren
Afbeelding
De titel" Gluren bij de buren "is inderdaad van mij en stamt uit 2015
en net wat Rienk zegt ,je hoeft niet mee te doen en zeker niet met teksten die niet van jou zijn ( zie boven)
tevens schat ik zo maar even in dat je mis bent ,de leuke tekst luid al volgt
Geen mooier val dan carnaval en die is van Toon Hermans ,je ziet ik doe wel aan bron vermelding :wink:


er is net een waardeloze discussie geweest bij Bram ,we gaan hier toch niet weer beginnen hoop ik
ik geef bij deze elke moderator van dienst toestemming om alle flauwe kul gelijk naar de prullenbak te verplaatsen
gr
leo
fok
Berichten: 391
Lid geworden op: 28 mar 2015 19:21
Locatie: krimpen ad ijssel

Re: Mijn jeugd.

Bericht door fok »

benedensas , leuk om weer te zien ,was hier van de zomer ,had de indruk dat bruggetje om de ca 10 min open ging
kwam je net aanlopen en oeps ging hij open .ook de schapies moesten soms wachten :D .
de sluiswachtershuisjes zijn nu een b&b.
en tevens een prachtige trouwlocatie . groet fok .
Bijlagen
P1070535.jpg
P1070535.jpg (183.05 KiB) 2053 keer bekeken
P1070536.jpg
P1070536.jpg (167.48 KiB) 2053 keer bekeken
P1070649.jpg
P1070649.jpg (115.93 KiB) 2053 keer bekeken
P1070650.jpg
P1070650.jpg (108.47 KiB) 2053 keer bekeken
JC
Berichten: 2987
Lid geworden op: 29 dec 2007 20:55
Locatie: Kruiningen

Re: Mijn jeugd.

Bericht door JC »

Vreemd gedoe met dat bruggetje...hoor ik dat niet vaker: wie bedenkt zoiets. Mooi verslag weer Leo!
Plaats reactie