de subsidie word niet uitbetaald op motoren met weinig PK's vandaar dat de nieuw geplaatste motoren in de spitsen tegenwoordig ruim 300 PK zijn
gr
leo
Mijn jeugd.
Re: Mijn jeugd.
dan heb jij van de subsidie je scheepje kunnen kopen zeker leo
Mvgr Piet Kamp
ex Nelly Dinteloord
Tenanker
ex Nelly Dinteloord
Tenanker
Re: Mijn jeugd.
Toch weer een boegschroef? Die heb jij toch helemaal niet nodig, joh!
Mooi stukje pijp, die kan er wel weer even tegen.
Mooi stukje pijp, die kan er wel weer even tegen.
Re: Mijn jeugd.
pijp overdwars een pijp vertikaal je houd zo geen laadvermogen over leo
Mvgr Piet Kamp
ex Nelly Dinteloord
Tenanker
ex Nelly Dinteloord
Tenanker
Re: Mijn jeugd.
Bert Keur doet nog het ouderwetse handwerk
maar wij zijn van de lange halen gauw thuis
met de spuit is het snel egaal in de eerste laag gespoten
en wat het laad vermogen aan gaat,hoe dieper dat het schip komt te liggen zonder ballast hoe liever dat ik het heb
want voor de ankerlier hebben ze een gat gebrand en of wij maar even wilde zorgen dat de ballast uit de kop gehaald werd zodat de sutpaal er in kon
nu moet je weten dat de kop ca 35 tot 40 cm gezakt was door de ballast dus dat werd nog even zweten
in totaal drie pellets met ankerketting aan de wal
2 stukken schroefas ,waar van een stuk nog met de flens er aan ,die had ik nog omdat ik de motor 4,50 meter achteruit heb geplaatst met de ombouw (als je het nog weet)
nog een hoop op het voordek
en dan nog de nodige blokken in het vooronder op de vloer ,let op de stukken ronde as ,daar til je je eigen een breuk aan
Die gaan niet door het gat dus die blijven beneden in de weg staan
gr
maar wij zijn van de lange halen gauw thuis
met de spuit is het snel egaal in de eerste laag gespoten
en wat het laad vermogen aan gaat,hoe dieper dat het schip komt te liggen zonder ballast hoe liever dat ik het heb
want voor de ankerlier hebben ze een gat gebrand en of wij maar even wilde zorgen dat de ballast uit de kop gehaald werd zodat de sutpaal er in kon
nu moet je weten dat de kop ca 35 tot 40 cm gezakt was door de ballast dus dat werd nog even zweten
in totaal drie pellets met ankerketting aan de wal
2 stukken schroefas ,waar van een stuk nog met de flens er aan ,die had ik nog omdat ik de motor 4,50 meter achteruit heb geplaatst met de ombouw (als je het nog weet)
nog een hoop op het voordek
en dan nog de nodige blokken in het vooronder op de vloer ,let op de stukken ronde as ,daar til je je eigen een breuk aan
Die gaan niet door het gat dus die blijven beneden in de weg staan
gr
Re: Mijn jeugd.
je hoeft in ieder geval vandaag niet meer naar de sportschool (rest van de week ook niet denk ik zomaar)
Re: Mijn jeugd.
Flinke ankerkettig wat dikte betreft voor je scheepje en qua lengte lange genoeg op in de put van terneuzen veilig te ankeren 3xde diepte.
die accu's als ballast zou ik maar weg doen
die accu's als ballast zou ik maar weg doen
Mvgr Piet Kamp
ex Nelly Dinteloord
Tenanker
ex Nelly Dinteloord
Tenanker
Re: Mijn jeugd.
Wie wat bewaart, die heeft wat Leo! Je drijft wel lekker lang door met al die ballast. Gr. Klaas.
Re: Mijn jeugd.
Gebruik deze gewichten met de handvatten voor de dagelijkse gymnastiek, hahaha
Groetjes Pieter
We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !
Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.
Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !
Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.
Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.