Actueel nieuws 2018.

Alles over binnenscheepvaart
Tim S.
Berichten: 2022
Lid geworden op: 21 dec 2007 21:57

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door Tim S. »

Binnenvaart schreef: 20 mar 2018 19:11 EMMERICH. Einsatzkräfte scheiterten mit dem Versuch, Wasser aus dem Schiffsinnern abzupumpen. Ein Schwimmkrahn soll das Schiff nächste Woche bergen.

Drei Ölsperren um gesunkenes Schiff in Emmerich verlegt
https://www.rp-online.de/nrw/staedte/emm ... -1.7467756
Westeind
Berichten: 4727
Lid geworden op: 23 jun 2007 16:03
Locatie: m/s westeind

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door Westeind »

Ik heb t originele bericht van teerkwast verwijderd en hem een waarschuwing gegeven.

Zulke opmerkingen kunnen dus niet er zijn daar zwaar gewonden gevallen, de Belze vrouw haar voet is geamputeerd en de man gewond en in shock, dit heeft vooralsnog niets met onkundig personeel van doen, maar waarschijnlijk technies of andersinds falen, het is an de instanties om dat uit te zoeken en niet aan ons
De moderators....
vaar om te leven (niet andersom)
pieter53
Berichten: 8754
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door pieter53 »

Dank zij Dieter Henken wist ik al welke vaartuigen bij het ongeluk betrokken waren.
Wie er aan het roer stond en waar hij of zij vandaan komt is me niet bekend.
Ook is me niet bekend wat de oorzaak van het ongeluk was en of er een schuldige aan te wijzen valt.

Een normaal mens denkt bij het lezen van zo een bericht toch eerst hoe vreselijk zoiets is voor alle betrokkenen.

Dat er lieden zijn die direct hele volksstammen moeten beschuldigen als ze maar denken dat een 'vreemdeling' bij het voorval betrokken is,
en het forum gebruiken om hun giftige opmerkingen te spuien vind ik rond uit schandalig!
Ik laat het verder hierbij.

Dank voor het ingrijpen Bram.
Pieter Klein, Amsterdam
Afbeelding
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
pieter53
Berichten: 8754
Lid geworden op: 17 feb 2007 18:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door pieter53 »

1. Dan moet je een foto hebben waarop de juiste schepen staan.
2. De vlag zegt niets over de geboorteplaats van de stuurman of vrouw.
:-D
Pieter Klein, Amsterdam
Afbeelding
Hoe meer je weet, hoe beter je beseft dat er nog zo veel meer te weten valt....
wilfried
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 jul 2017 09:30

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door wilfried »

Westeind schreef: 21 mar 2018 14:46 Ik heb t originele bericht van teerkwast verwijderd en hem een waarschuwing gegeven.

Zulke opmerkingen kunnen dus niet er zijn daar zwaar gewonden gevallen, de Belze vrouw haar voet is geamputeerd en de man gewond en in shock, dit heeft vooralsnog niets met onkundig personeel van doen, maar waarschijnlijk technies of andersinds falen, het is an de instanties om dat uit te zoeken en niet aan ons
De moderators....
wat is er dan geschreven door teerkwast ????
DPLA
Berichten: 1922
Lid geworden op: 03 sep 2014 20:18
Locatie: Haren (Ems) Deutschland

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door DPLA »

wilfried schreef: 21 mar 2018 21:54
Westeind schreef: 21 mar 2018 14:46 Ik heb t originele bericht van teerkwast verwijderd en hem een waarschuwing gegeven.

Zulke opmerkingen kunnen dus niet er zijn daar zwaar gewonden gevallen, de Belze vrouw haar voet is geamputeerd en de man gewond en in shock, dit heeft vooralsnog niets met onkundig personeel van doen, maar waarschijnlijk technies of andersinds falen, het is an de instanties om dat uit te zoeken en niet aan ons
De moderators....
wat is er dan geschreven door teerkwast ????

Dit bericht is terecht verwijderd door de Moderator Westeind, dit gaan we niet weer opnieuw in beeld brengen.
Groetjes Pieter

We zeggen wat we doen en doen wat we gezegd hebben !

Het geheim van Succes is : Doorgaan, waar anderen stoppen.



Das Geheimnis des Erfolgs lautet: Machen Sie dort weiter, wo andere aufhören.
Binnenvaart
Berichten: 28406
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:05
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door Binnenvaart »

Abgesagte OP-Termine, Geduldsspiel an den Schaltern von Sparkassen und Einschränkungen in der Schifffahrt: Vor allem die Menschen in Unterfranken bekommen am Mittwoch die Warnstreiks im öffentlichen Dienst zu spüren.

Mitarbeiter von Stadtwerken und Schleusen im Warnstreik
Altijd het laatste binnenvaartnieuws.
Tim S.
Berichten: 2022
Lid geworden op: 21 dec 2007 21:57

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door Tim S. »

Gert Schouwstra
Berichten: 4579
Lid geworden op: 28 okt 2006 21:24
Locatie: Sneek
Contacteer:

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door Gert Schouwstra »

Het is denk ik wel goed om je te realiseren dat nieuwsberichten zijn wat ze zijn: Het is lang niet altijd een verslaggeving van de werkelijkheid maar vaak ingekleurd door een journalist die met zijn verhaal wil 'scoren", want zo verdient hij zijn geld. Dan is zorgvuldigheid soms ondergeschikt. In het geval van de tragische aanvaring tussen de DELOS en de VENTURA is er gewoon een oude archieffoto van een andere aanvaring met heel andere schepen boven geplakt.
Gert
- Varen is leven. -
Op mijn website https://aa-planadvies.nl/ vind je alles over mijn bedrijf.
Binnenvaart
Berichten: 28406
Lid geworden op: 31 dec 2004 16:05
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Actueel nieuws 2018.

Bericht door Binnenvaart »

Trier/Palzem-Stadtbredimus (dpa) - Der Schiffsverkehr auf der Mosel an der Grenze zwischen Deutschland und Luxemburg wird nach der Reparatur einer kaputten Schleuse wieder freigegeben.

Mosel wird nach Reparatur von Schleuse wieder freigegeben
Altijd het laatste binnenvaartnieuws.
Plaats reactie