Internet in het buitenland.

Problemen met foto's, het forum of de PC? Stel dan hier je vraag!
Plaats reactie
Cornelis

Internet in het buitenland.

Bericht door Cornelis » 04 mar 2015 21:21

aan allen,

ik heb een vraag over internet in het buitenland.
Sinds enkele jaren heb ik een huisje in Duitsland.
Bij dit huisje is geen internet. Aanvankelijk vond ik het wel lekker rustig, maar de laatste tijd vind ik het toch wel lastig. Ik kan zonder internet eigenlijk niet meer werken, terwijl ik dat toch niet kan vermijden als ik er wat vaker naar toe wil.

Het huisje ligt op een klein park buiten de bebouwde kom in de Eifel. Er is op dat park alleen internet bij de receptie.

Ik kan wel mijn mobiel abonnement uitbreiden voor de dagen dat ik in het buitenland ben, maar een echt vlotte verbinding is dat niet.

Hoe lossen bijvoorbeeld schippers dit op? Ik neem aan dat er toch wel internet aan boord is in het buitenland.

met vriendelijke groet,

Cornelis Mes
Afbeelding

jannuh
Contacteer:

Re: Internet in het buitenland.

Bericht door jannuh » 31 okt 2015 19:49

Hoi Cornelis,

Hoe ver ben je van de receptie verwijderd en heb je ev. wel toegang tot die internet-toegang bij de receptie??
Er bestaan in de caravan wereld excht goede Wifi Extenders, hebben wel bereik tot 800-1200 mtr. (bij vrij zicht, wordt uiteraard minder indien veel bomen etc.)
gr., jannuh

AIS/ATIS/Marifoon online op http://www.middenlimburg.net

Tjipke

Re: Internet in het buitenland.

Bericht door Tjipke » 24 feb 2016 17:36

Een beetje laat maar een routertje kopen en je koopt in elk land een prepaid kaart voor ongeveer 35 euro waar dan tot wel 10.000 MB op staat
Ik zelf heb er een van HUAWEI.
Tjipke

Plaats reactie