Boele en Oosterwijk.

piet42
Berichten: 4363
Lid geworden op: 28 aug 2008 17:20
Locatie: sommelsdijk

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door piet42 »

dat is behoorlijk K hans ik hoor meer van dat soort acties ik bewaar ze zelf maar nadat imageshack ook met dat soort acties aan kwam
verder bewaar het forum nu toch ook de foto's dacht ik tot het daar fout ga :cry: maar ja je weet van die blauw hoed ??
mogelijk is er nog een oplossing maar verwacht die niet van mijn :(
Mvgr Piet Kamp
ex Nelly Dinteloord

Afbeelding

Tenanker
Hans
Berichten: 7609
Lid geworden op: 06 feb 2005 01:08
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door Hans »

Juist vanwege dat Imageshack probleem was ik naar Photobucket overgegaan Piet.
Het blijkt dus dat je je inderdaad, buiten je eigen schuld, twee keer aan dezelfde steen kunt stoten.
Uiteraard heb ik alle foto's zelf ook wel op schijf staan maar daar zijn ze niet mee teruggeplaatst.
Groet,
Hans.
piet42
Berichten: 4363
Lid geworden op: 28 aug 2008 17:20
Locatie: sommelsdijk

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door piet42 »

hans het terug plaatsen dat weet ik hoeveel werk dat is ook 2x moeten doen dus soms is het een uitzoekerij iets voor de wintermaanden suc6
Mvgr Piet Kamp
ex Nelly Dinteloord

Afbeelding

Tenanker
xilence
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 jun 2008 20:18
Locatie: Op de eilanden

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door xilence »

Je hebt de foto's er niet mee terug op het forum, maar misschien de moeite waard om het te bekijken.
Artikel over gratis alternatieven voor Photobucket, https://webwereld.nl/software/99681-de-6 ... t/pagina-8

Zelf gebruik ik al jaren 'picturepush' voor 12 euro per jaar. Ben je iig gegarandeerd dat de foto's blijven staan zolang je blijft dokken. :)
karelzijpe
Berichten: 3098
Lid geworden op: 07 dec 2010 12:13
Locatie: Vlaardingen

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door karelzijpe »

Voor dit forum heb je ze eigenlijk niet meer nodig indien je ze plaatst als bijlage uit eigen bestand. Ik beheerde mijn foto's met Picasa maar die werd
opgeheven. Ze bieden dan Google Foto aan als alternatief, wordt bewaard in de cloud , maar volgens de kleine lettertjes draag je het eigendom over, met later weer allerlei enge gevolgen. Nu FastStone Image Viewer met vele bewerkings methoden etc. Gratis !
Ben wel gevrijwaard van "schurkenstreken".

Karel
Andre Kaptein
Berichten: 89
Lid geworden op: 20 aug 2007 16:48

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door Andre Kaptein »

karelzijpe schreef: 17 jul 2017 11:08 Nog op z'n mooist !betelgeuze origineel foto. jan van der doe.jpg Karel
Hier ook nog in volle glorie op de waterweg.
Bijlagen
Betelgeuze1a.jpg
Betelgeuze1a.jpg (53.92 KiB) 2241 keer bekeken
Hans
Berichten: 7609
Lid geworden op: 06 feb 2005 01:08
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door Hans »

Mooie foto Andre.
Groet,
Hans.
k-k
Berichten: 6007
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:04
Locatie: Oostvoorne

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door k-k »

Ook ik ben niet blij geworden van Photobucket. Ben stukje bij beetje de foto's over te zetten naar het Forum. Om een hoop zoekwerk te voorkomen doe ik het als volgt. Ga naar de te bewerken pagina en doe alsfof je die wilt corrigeren. Verander in de tekst de tussen haakjes staande letters img door url en ga naar voorbeeld. Dan de blauwe tekst met url aanklikken en Photobucket toont het bewuste plaatje. Die met rechtermuisknop aanklikken en opslaan in een daartoe aangemaakte map. Vanuit die map laad je ze naar het Forum en zet je ze als een bijlage op de plek van de Photobucket tekst met de url. Misschien wel een beetje omslachtig, maar het voorkomt zoekwerk naar de juiste foto in je eigen fotobestand. Is geen werk voor deze tijd van het jaar. Toch alvast wat pagina's bij De Haas Tankvaartbedrijf bijgewerkt. Al doende kwam ik erachter dat je per bericht niet meer dan 8 bijlagen (foto's) kunt plaatsen. Misschien kan het wel, maar dat heb ik nog niet uit kunnen vinden. Succes ermee! Dit neemt voor het Forum aardig ruimte in beslag en ik vraag me af hoe lang het duurt eer men daar weer een bijdrage voor vraagt. We zitten natuurlijk graag voor een dubbeltje op de eerste rij, maar niks is voor niks in deze wereld. Gr. Klaas.
Hans
Berichten: 7609
Lid geworden op: 06 feb 2005 01:08
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door Hans »

En dan duikt er op Facebook weer een schilderij op.
Een meneer Van Hil schilderde dit fraaie exemplaar waar best wel wat bekends op valt te ontdekken.
Gobi schilderij.jpg
Gobi schilderij.jpg (73.55 KiB) 2085 keer bekeken
Groet,
Hans.
Roy
Berichten: 4732
Lid geworden op: 06 feb 2011 20:32

Re: Boele en Oosterwijk.

Bericht door Roy »

Fraai werkje Hans !.
Dan zal de achterste de "Sahara" kunnen zijn.
Wel erg druk op het hoekje Merwede / Noord voor Dord......................

m.v.g., Roy
Plaats reactie