- Tico +.jpg (301.9 KiB) 2925 keer bekeken
Deklast.
Re: Deklast.
Vriendelijke groet, Douwe.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel,
want het is altijd later dan u denkt.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel,
want het is altijd later dan u denkt.
Re: Deklast.
Vriendelijke groet, Douwe.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel,
want het is altijd later dan u denkt.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel,
want het is altijd later dan u denkt.
Re: Deklast.
De Duitse coaster Otto met een paar Engelse auto's aan dek. Een vraag: waren zij met iets behandeld waardoor overkomend zout water geen invloed had?
Re: Deklast.
Werden in die tijd de auto's niet van een waterafstotende laag wax voorzien ?.
Het staat me bij dat auto's na aankomst bij de dealer ontdaan moesten worden van een geel/bruin kleurige vettige laag waterafstotend spul.
Zou dat misschien de oplossing tegen zout aanslag zijn ?.
m.v.g., Roy
Het staat me bij dat auto's na aankomst bij de dealer ontdaan moesten worden van een geel/bruin kleurige vettige laag waterafstotend spul.
Zou dat misschien de oplossing tegen zout aanslag zijn ?.
m.v.g., Roy
Re: Deklast.
Vriendelijke groet, Douwe.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel,
want het is altijd later dan u denkt.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel,
want het is altijd later dan u denkt.
Re: Deklast.
Ca. 1965 Aldebaran
Re: Deklast.
1927, C.van der Giessen & Zonen - Krimpen aan den IJssel Op stapel gezet als BOLSWARD (KNSM) 6/1960 gesloopt in Bilbao.
Re: Deklast.
Rapid met tractoren zonder banden op de luiken.
Re: Deklast.
De "Boskoop" was dan wel het zware lading bootje van de Roggebrood, maar kon grote kraakkolommen echt niet zelf tillen.
Het lossen ging dan ook erg orthodox. Gewoon scheef pompen en dan in enen alle overgebleven sjorringen kappen. Met een grote klap viel zo'n kolom gewoon in de Annabaai. Het werd dan naar de raffinaderij gesleept en daar de wal opgewerkt en op zijn plaats rechtop gezet.
Simpel en doeltreffend..............
m.v.g., Roy
Het lossen ging dan ook erg orthodox. Gewoon scheef pompen en dan in enen alle overgebleven sjorringen kappen. Met een grote klap viel zo'n kolom gewoon in de Annabaai. Het werd dan naar de raffinaderij gesleept en daar de wal opgewerkt en op zijn plaats rechtop gezet.
Simpel en doeltreffend..............
m.v.g., Roy